https://multanex.pl/pl/producer/The-North-Face/9  
 
Producenci
Regulamin

Regulamin sklepu Multan Extreme

1.

Sklep turystyczny na al. Jana Pawła II 32 prowadzony jest przez spółkę cywilną: Multan-Ex, Mirosława Choińska, Jan Choiński. Umożliwia on zakup produktów również poprzez sieć elektroniczną: stronę internetową www.multanex.pl oraz pocztę info@multanex.pl.

 

2. Składanie zamówień

Składanie zamówień może odbywać się na dwa sposoby:

  1. Przez sklep internetowy www.multanex.pl
  2. Telefonicznie pod numerem 22 620 36 76 lub e-mailem: info@multanex.pl

Ad.1.

W pierwszej kolejności wybrany produkt dodaj do „koszyka”, wcześniej wybierając odpowiedni, interesujący Ciebie wariant (np.: kolor, rozmiar, pojemność, długość), jeżeli istnieje taka potrzeba.

Kolejnym krokiem jest wybór metody dostawy, a następnie metody płatności.

Przed przejściem do zamówienia, możesz wpisać kod rabatowy (jeśli taki posiadasz), aby naliczył się odpowiedni rabat. Jednocześnie informujemy, że kody rabatowe nie łączą się ze sobą a także nie obowiązują dla produktów przecenionych. Jeśli zamierzasz kupić dwa lub więcej produktów, dla których są różne kody rabatowe, złóż osobne zamówienie i w komentarzu do niego poproś o wspólną przesyłkę.

Zamówienie możesz złożyć:

  • bez zakładania konta - wiąże to się z tym, że przy ponownych zakupach zajdzie potrzeba byś kolejny raz podał swoje dane
  • z jednoczesnym założeniem konta - w tym przypadku dane przez Ciebie udostępnione zostaną zapisane i automatycznie uzupełniane po zalogowaniu

Na końcu wymagane jest od Ciebie potwierdzenie znajomości regulaminu. Tutaj też możesz zapisać się do newslettera dzięki czemu będziesz na bieżąco informowany o rabatach oraz o pojawieniu się nowych kolekcji.

Z uwagi na fakt, iż treści widniejące na stronach internetowych naszego sklepu nie stanowią "oferty" w rozumieniu przepisów prawa cywilnego, a jedynie zaproszenie do składania zamówień zastrzegamy, iż:

  • "potwierdzenie złożenia zamówienia" wysyłane do klienta stanowi wyłącznie potwierdzenie danych, które zostały wprowadzone do naszego systemu, natomiast nie stanowi z naszej strony potwierdzania przyjęcia tego zamówienia do realizacji i nie jest jeszcze zawarciem umowy
  • do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi dopiero po zweryfikowaniu przez nas dostępności zamówionego towaru i po wysłaniu wyraźnego potwierdzania przyjęcia tego zamówienia do realizacji.

 

Uwaga! Ponieważ aktualizacja stanów magazynowych sklepu internetowego (względem naszego sklepu stacjonarnego) odbywa się tylko kilka razy dziennie, może wystąpić sytuacja w której, zamawiany towar jest już niedostępny. Wówczas informujemy o braku towaru, a w przypadku wcześniejszej przedpłaty - wykonujemy przelew zwrotny. 

Ad. 2

Wszystkie szczegóły zamówienia ustalane są indywidualnie z klientem.

 3. Ceny

Podane w sklepie ceny są cenami brutto, czyli zawierają podatek VAT. Ceny są podawane w polskich złotych (PLN).

W przypadku złożenia przez Ciebie zamówienia za pośrednictwem naszej strony internetowej, wskazana tam informacja o cenie towaru ma charakter wiążący aż do czasu dostarczenia Ci zamówionego za tę cenę towaru, tj. nie może ulec zmianie. W przypadku natomiast, gdy opuszczasz naszą stronę internetową bez złożenia zamówienia, wówczas podana na tej stronie informacja o cenie towaru przestaje mieć charakter wiążący z chwilą opuszczenia przez Ciebie owej strony w trybie on-line.

Do ostatecznego kosztu zamówienia należy doliczyć koszty przesyłki.

4. Weryfikacja zamówienia

Numer telefonu podany podczas rejestracji, lub składania zamówienia winien być numerem pod którym można się skontaktować z klientem. Jeżeli jest to możliwe tylko w wybranych godzinach, należy poinformować o tym obsługę sklepu w komentarzu zamówienia.

5. Sposoby płatności

Sposoby płatności dostępne w naszym sklepie internetowym.

  • Przedpłata na konto bankowe - wysyłka towaru następuje po wpłynięciu pieniędzy na nasze konto bankowe.


95 1240 1037 1111 0000 0693 2727
Multan-Ex,  Mirosława Choińska,  Jan Choiński
Al. Jana Pawła II 32
00-141 Warszawa

  • Gotówka za pobraniem - w tym wypadku pieniądze odbiera dostawca dostarczający towar. Koszt pobrania wliczony jest w cenę przesyłki „za pobraniem”.
  • Płatność "przelewem natychmiastowym" - Podmiotem świadczącym obsługę płatności online drogą elektroniczną jest Blue Media S.A.
  • Banki dostępne w usłudze "Pay-by link" 

mTransfer - mBank
Inteligo - PKO BP
Bank Pekao
Bank PKO - IKO
Bank PKO- IPKO
Bank Pekao- PeoPay
VOLKSWAGEN BANK - POLSKA
Bank Zachodni WBK
BNP PARIBAS
Pocztowy24
Deutsche Bank
SGB Bank SA
GET IN BANK
Credit Agricole
ING
Bank BGŻ
Raiffeisen Bank Polska
Eurobank
Millennium BANK
BOŚ Bank
Citi Bank Handlowy
Alior Bank
PBS Bank
NET - Bank Express
Toyota Bank
PLUS Bank
T-Mobile - Usługi bankowe

  • Operatorzy kart płatniczych, dostępnych w usłudzę "Płatności Shoper"

Visa
Visa Electron
MasterCard
MasterCard Electronic
Maestro

W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

  • Płatności PayU  usługę świadczy: PayU SA, ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań, NIP 779-23-08-495, REGON 300523444

 

6. Wysyłka towaru, koszty oraz czas realizacji

Zamówienia złożone przed godziną 14:00 wysyłamy jeszcze tego samego dnia!*

Paczki wysyłamy Pocztą Polską, kurierem DPD lub kurierem UPS lub poprzez paczkomaty InPost.

Paczkomaty InPost przelew od 8,99 pln  
Poczta polska PACZKA24 przelew od 13 pln  
Poczta polska PACZKA24 pobranie od 18 pln  
Poczta polska PACZKA48 przelew od 12 pln  
Poczta polska PACZKA48 pobranie od 17 pln  
Kurier DPD przelew 16 pln  Darmowa dostawa od 500 zł
Kurier DPD pobranie 22 pln  
Kurier UPS przelew 25pln  

Wysyłka zagraniczna

Cennik dostawy ustalony jest tylko na terenie Polski. Wysyłki zagraniczne wyceniamy indywidualnie. 

Rezerwacja zamówienia

Na wpłatę za zamówiony towar czekamy do 72 godzin od momentu złożenia zamówienia. Po przekroczeniu tego terminu rezerwacja towaru jest anulowana.

7. Anulowanie zamówienia

Zamówienia złożone w sklepie multanex.pl można anulować telefonicznie lub drogą e-mailową. W momencie gdy przesyłka została już przez nas nadana, anulowanie zamówienie odbywa się zgodnie z procedurą zwrotu towaru.

8. Zwroty i wymiana towaru

Wszystkie zakupione produktu w sklepie multanex.pl można wymienić lub zwrócić. O woli zwrócenia towaru należy sklep poinformować nie później niż 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru. Od tego momentu pozostaje 14 dni na odesłanie towaru.

Klient nie ponosi kosztów w przypadku odstąpienia od umowy, chyba że:

a)             dotyczy to bezpośrednich kosztów wynikających ze zwrotu rzeczy;

b)             Klient wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę. Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. (np.: jeśli klient wybierz formę dostawy kurier pobranie - zwracamy koszt za zwykłą paczkę pocztową)

 

Prawo do odstąpienia od umowy wyłączone jest w przypadkach określonych w art. 38 Ustawy, a w szczególności:

a)             w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

b)             której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

 

Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Klient może złożyć na formularzu, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 niniejszego Regulaminu.

Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Klient może złożyć również drogą elektroniczną 

Klient zobowiązany jest do odesłania Sprzedawcy wskazanego w oświadczeniu towaru niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia  Sprzedawcy oświadczenia o odstąpieniu od zamówienia. Niedostarczenie przez Klienta zwracanego towaru w ww. terminie powoduje wycofanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy

Klient obowiązany jest zwrócić towar w stanie niezmienionym, tj. w stanie z chwili zawarcia umowy, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru cech i funkcjonowania rzeczy.

Zwrot wszystkich kwot z tytułu płatności za towar i jego dostawę należnej Klientowi z tytułu odstąpienia od umowy następuje w terminie 14 dni od daty otrzymania oświadczenia o odstąpieniu. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraził zgodę na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował Klientowi, iż sam odbierze rzecz, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Do zwracanego produktu należy dołączyć dokument sprzedaży. Dla przedsiębiorstw patrz informacja niżej:

Informacja dla przedsiębiorców:
Jeżeli dowodem zakupu jest faktura VAT, prosimy o przesłanie jej kserokopii, w celu dokonania przez nas korekty faktury. Korektę wysyłamy listownie po otrzymaniu zwracanego towaru. Nie istnieje możliwość anulowania faktury. Prosimy też o nieodsyłanie oryginału faktury. Zwrot zostanie uznany wyłącznie po otrzymaniu przez nas podpisanej korekty zakupu. Od momentu jej otrzymania pieniądze przelewamy w ciągu 3 dni.

Zwracany towar należy zapakować i odesłać na adres sklepu (przesyłka na własny koszt):

Multan-Ex

al. Jana Pawła II 32

00-141 Warszawa

Istnieje też możliwość dokonania zwrotu w w/w sklepie.


9. Wymiana

W przypadku nieprawidłowo dobranego rozmiaru lub niesatysfakcjonującego koloru istnieje możliwość wymiany produktu na artykuł o innym rozmiarze lub kolorze. Można go także wymienić na zupełnie inny produkt (za dopłatą lub częściowym zwrotem gotówki)

Towar musi być fabrycznie nowy, posiadać oryginalne opakowanie, metki i nie może nosić żadnych śladów użytkowania. Wraz z towarem należy załączyć dowód zakupu (paragon fiskalny / kserokopia faktury). Prosimy też podać dane do przelewu, co w sytuacji braku rozmiaru lub koloru ułatwi nam zwrot pieniędzy.

Wymieniany towar należy zapakować i odesłać na adres sklepu (przesyłka na własny koszt):

Multan-Ex

al. Jana Pawła II 32

00-141 Warszawa

Uwaga: nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych do nas za pobraniem lub na nasz koszt (przesyłka taka automatycznie jest zwracana do nadawcy na jego koszt).

10. Gwarancja i reklamacje

  1. Każdy towar zakupiony w Sklepie objęty jest reklamacją Sprzedawcy i podlega wymianie lub naprawie, jeśli:

a)             posiada wady techniczne;

b)             lub jest niezgodny z umową (w szczególności: nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia,nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił Klienta, w tym przedstawiając próbkę lub wzór,nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sprzedawcę przy zawarciu umowy, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia, został Klientowi wydany w stanie niezupełnym;

c)             lub został uszkodzony mechanicznie podczas dostawy.

  1. Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.
  2. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
  3. Zwrot zapłaconej przez Klienta kwoty nastąpi na wskazane konto
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, towar będzie odesłany do Klienta za pobraniem pocztowym kwoty odpowiadającej kosztom ponownej jego wysyłki.
  5. Jeżeli towar został uszkodzony podczas dostawy, Klient zobowiązany jest przesłać protokół uszkodzenia przesyłki, spisany wraz z kurierem lub listonoszem. Klient zawsze ma prawo sprawdzić otrzymywany towar w obecności kuriera lub listonosza, a jeśli stwierdzi jakiekolwiek nieprawidłowości, powinien sporządzić odpowiedni protokół. Klient może też odmówić odebrania uszkodzonej przesyłki.
  6. W opisie reklamacji klient powinien określić:

a)             informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;

b)             żądanie sposobu doprowadzenia towaru do zgodności z umową sprzedaży;

c)             imię i nazwisko Klienta oraz dane teleadresowe.


Uszkodzony produkt prosimy odesłać na adres na własny koszt:

Multan-Ex

al. Jana Pawła II 32

00-141 Warszawa

Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji produkt odsyłamy na własny koszt. Jeżeli reklamacja jest niezasadna, towar odsyłamy na koszt klienta.


11. Faktury

Faktury wystawiamy na życzenie klienta.

12. Ochrona danych osobowych

Dane osobowe uzyskane z rejestracji klientów będą przetwarzane przez firmę Multan-Ex Mirosława Choińska, Jan Choiński, z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa określonych w Ustawie o Ochronie danych Osobowych z dn. 29 sierpnia 1997. Każdy klient ma prawo do wglądu w swoje dane, modyfikowania ich oraz żądania do zaprzestania ich przetwarzania, co należy zgłosić do firmy w formie pisemnej.

13. Karty rabatowe

Klient posiadający kartę stałego klienta, uprawniony jest do otrzymania przysługującego mu rabatu również poprzez zamówienia internetowe. Prosimy o poinformowanie nas o tym w komentarzu. Po weryfikacji z systemem stacjonarnym (sprawdzeniu czy rabat przysługuje) – pomniejszymy kwotę zamówienia uwzględniając odpowiedni rabat.

14. Bony prezentowe

Sklep po przekazaniu kodu uprawniającego do wykorzystania bonu prezentowego nie ponosi odpowiedzialności za jego utracenie na rzecz innej osoby. Bony prezentowe są ważne 3 miesiące od daty wystawienia. 

do góry
Promocja kończy się za:

00 dni 00 godz 00 min 00 sek

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl